söndag 28 december 2008

Välkommen till världen











Jag vill börja med att välkomna Sofia & Jörgens lilla kotte till världen! Jag är så stolt över dig Kotten! Längtar efter att få se honom. Grattis familjen de Faire!
Det finns inte så mycket tid till att skriva blogg när man är lång ledig. Vi har varit på julrean 2 dagar i rad och helt ärligt jag betalar hellre 50% mer av priset och slipper undan från hysterin och dem långa köerna. Jag kan inte vänta på att allt ska bli som vanligt igen; normala priser, folkmassa och köer.
Jag fick ialla fall köpt en kofta från Zara, skitsnygga skor från Håkansson, en väska och en jättesöt tröja. Dock inte allt på rea men men.
Igår var jag & baby ute och käkade på Green Mango på Möllan. En helt underbar Thai restaurang. Den rekomenderar jag starkt! Hög mysfaktor, kanon kvalitét på maten och superlåga priser. Det är ganska svårt att få tag i ett bord dock så boka i tid! Efteråt gick vi på bio och såg "Australia". Ett filmtips från Gynning. Jättefin film, verkligen. Det fick mig att tänka tillbaks på min tid i Australien. Ibland glömmer jag nästan bort att jag bott där. Levt som en riktig Aussie. Jag var så säker på att jag skulle bo där för evigt...Märkligt ibland vart ödet för en.
Jag vill så gärna åka tillbaks med Tobbe och visa honom allt! Han hade älskat det. Det kommer vi nog att göra en dag, det är jag säker på.
Idag har vi storhandlat till nyårsafton. Har en massa att stå i nu - men det är kul. Sen har vi bara slappnat av resten av dagen med mumsiga mackor, film, sovstund, och olje bad. Och träning förstås.
Nu kollar vi på Gordon Ramsey, älskar dem programmen. Har precis lagat mat och dricker ett skitgott rödvin. Vi köpte 8 flaskor igår, till vårt nya vinställ. Imorgon ska vi köpa ytterligare 10 st till min vinkyl jag fick i julklapp.
Imorgon är det dags för jobb igen. Det tar verkligen emot. Well, well jag önskar Er alla en fortsatt skön söndag. Njut så länge den varar. Bjuder även på bilder från lille jul samt bilder från vårt restaurangbesök igår.

Inga kommentarer: