tisdag 16 december 2008

Sms från min älskade vän


Detta är mina sms från Rebecca som jag har sparat i min mobil. Jag har beslutat mig för att arkivera dem här, i min blogg- om jag någon gång skulle förlora telefonen. Dem betyder ohehört mycket för mig...


8 juni 2008 01:14


" Du är alltid superkul gäddan! Tack själv för det jättefina halsbandet:-)Tony vill påminna dig om att du måste komma på vilken låt ni sjöng på innan! Puss! "


17 juni 2008 12:03


" Hej Snufflan! Nu är din toy-boy nyblonderad och nytoppad! I de blondaste vatten simmar dem sexigaste fiskarna:-) Hänger på i morgon förresten! Puss! "


26 juni 2008 10:09


" Du är för go min söt Snuffla!:-) Tack för allt ditt stöd och för att du alltid ger mig den energin jag behöver för att kämpa vidare! Don´t worry, the Sipp will survive!:-) "


13 augusti 2008 17:24


" Tack sweetness! Du är underbar! Älskar och tänker på dig hela tiden, hoppas du har kryat på dig! Kram "


21 augusti 2008 11:26


" Hej lill-Snufflan! Hoppas allt är bra med dig, förlåt att jag inte riktigt varit mig själv, men jag kommer igen snart - lovar!Puss, Sipps! "


25 augusti 2008 18:21


" Har läst ditt sms för Rebecca som tackar för din inbjudan. Hon blev glad och säger att hon hör av sig när hon blir bättre. Tusen kramar till dig (hennes egna ord) "


28 augusti 2008 15:24


" Hej min älskling hoppas du & Tobbe får en underbart skön semester tillsammans. Tänker på er ständigt. Du är en av mina bästa tjej kompisar. Önskar dig allt väl här i världen. E mailar dig senare. ( Detta har Rebecca själv dikterat - Ulla) "


10 september 2008 20:51


" Hej, vill bara berätta att vår älskade Rebecca är hos änglarna nu "

Inga kommentarer: