söndag 7 december 2008

Hygg hygg

Redan söndag. Skrämmande. Bara några timmar kvar tills man ska till da office igen. Helgen har varit lugn & skön, med lite packning & städning - och jättemkt mys!
Idag var vi på Ikea (igen) och på Ilva och gjorde av med en massa pengar. Det är dyrt att flytta det kan jag lova- men jävlar vad snyggt det kommer att bli!
Det mest överraskande med denna helg är att den har varit helt vinfri. Vi var t om ute och käkade igår och drack läsk till maten. Hahaha! Vi kände oss som småbarn.
Och förresten vägde mig idag har gått ner 1 kg. Mindre än vad jag trodde men det är en början. Har varit sund och tränat 4 dagar den här v. Plus att jag och baby var ute på en powerwalk imorse. Nästa vecka ska jag träna ännu mer! Nu jävlar.
Nu måste jag sluta för min baby skriker efter mig:-) MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS

Inga kommentarer: