fredag 19 december 2008

I had a dream

Fredag morgon- sista dagen på kontoret, do I have to say any more?
Inte ens regnet som öser ner utanför stör mig. Jag ska ha en helt underbar helg med min älskling. Vi hade ett litet gräl i går kväll, och i natt drömde jag att han lämnade mig. Han var helt allvarlig och sålde alla våra möbler och kvar stod jag - helt ensam. Jag grät hela natten i min dröm. När jag sen äntligen vaknade ur min dröm och såg att han låg brevid mig och sov, kände jag en enorm lättnad och lycka över att han var min.
Drömmen gav mig en rejäl tankeställare. Och baby, förlåt för att jag aldrig säger förlåt. Förlåt för att jag inte alltid behandlar dig så som jag själv önskar att bli behandlad. Jag älskar dig och du är mitt allt. Du ska bli pappa till mina barn. Du ska bli min man. Du är mitt allt.

Här ska ni få lyssna på min favorit låt som alltid spelas när jag tränar. Swingfly Singing That Melody. En riktigt fredagslåt. Varsågod!

http://www.youtube.com/watch?v=_pG_-dd58Ew

Inga kommentarer: