torsdag 25 december 2008

Christmas is over

Julafton är nu över och jag är tillbaks i Malmö. Hemma igen. Det var en ganska mysig dag, men det är nästan med lättnad att hysterin äntligen är över. Jag blev nöjd med mina klappar i år, speciellt min julklapp från Tobias. På julaftonsmorgon fick jag en vinkylare med plats för 16 flaskor. Skitsnygg som nu står i vårt kök. Och på kvällen fick jag min bästa klapp någonsin. Ett silver halsband m ett hjärta full av små diamanter från Dyberg & Kern. Sen kan man " dela" på det och där står "Beauty comes from within" Det betyder oehört mycket för mig och jag älskar det redan. Tack min älskling.
Utöver det fick vi båda massa presentkort till vårt hem som kanske ska spenderas imorrn när rean startar!
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar juldagen eller ej. Kan vara mysigt att bara sitta hemma och koppla av och kolla på film men samtidigt lite tråkigt när alla butiker & restauranger är stängda. Vi har latat oss framför tv:n, men nu ska vi faktiskt gå och träna. Inte för att jag åt särskilt mycket igår faktiskt. Vägde mig imorse och har tro det eller ej gått ner i vikt. 1 kg kvar från mitt mål. Yeeeaaa!
Ikväll går vi kanske hem till Johan som har lite fest och dricker ett par glas vin. Kan bli mysigt.

God fortsättning allihop.

Inga kommentarer: