tisdag 16 december 2008

Vart är julpyntet...?

Så blev man väckt av ett jordskalv imorse. Hur märkligt är inte det? Det händer ju inte så ofta kan jag berätta.
Idag har jag så mycket här på jobb, detta kommer bli en kaotisk dag, en kaotisk vecka! Fram till årsskiftet kommer jag nog att sitta fastklistrad framför datorn...

Idag fyller svärfar år - grattis till dig! Det ska firas på torsdag.
Och idag är det 8 dagar kvar till julafton. Jag är fortfarande inte klar med julklappsinköpen. Har nog aldrig känt så lite julstämning som jag gör i år. Ho där ljög jag - Det var nog mindre julstämning när jag bodde i Australien. Låg på stranden och svettdes. Men i år har vi har INGET julpynt. Ingenting. Mest pga att vi har så mycket annat att stå i, sen beror det även på att vår nya style är alldeles för chick för en massa julpynt;-)

Nu måste jag jobba. Godmorgon på Er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj tjejen!!
Nu måste jag få fråga, kan inte hålla mig längre..
Vad jobbar du med??

Kramiz

Jess sa...

Hej! Jag jobbar som Administrativt Säljstöd på 3:-)