onsdag 17 december 2008

Möbel onsdag!

Nu fick jag äntligen igång mitt internet! Har varit nere ett par timmar...
Idag kommer äntligen vår snygga soffa och våra matrumsmöbler!! Och ikväll ska vi också åka och köpa det sista på Ikea. Fy vad jag är uppspelt!
Och ikväll är första kvällen på ett bra tag som jag och Tobbe ska få umgås och laga mat ihop. Längtar jättemkt - har saknat det. Så ikväll blir det rödvin i mängder.

Eftersom han är kock så jobbar han oregelbundna tider vilket betyder att vi inte kan leva som en normal Svensson familj som kan äta ihop varje kväll.
Det är något jag saknar men samtidigt så uppskattar vi nog det mer när vi väl kan laga middag tillsammans. Som ikväll:-)

Sen är det väl alltid bra att ha tid för sig själv ibland. Igår tränade jag extra länge och sen när baby kom hem så hade jag tappat upp ett bad och gjort smoothies till oss:-)
Sen kollade vi lite på Titanic i sovrummet men somnade ganska fort. Vi pratade om det igår - det är det bästa sovrummet vi båda någonsin haft, Fy tusan vad det är mysigt och vad bra man sover! Sen är ju självklart sängkamraten det viktigaste av allt....

Inga kommentarer: