onsdag 3 december 2008

Onsdag kväll erbjuder...

Ikväll ska vi hälsa på svärföräldrarna, dem har precis landat från att ha varit i Thailand i 2 veckor. *avundsjuk* Det ska bli kul att se dem igen , har faktiskt saknat dem. Alltid så mysigt att vara där hemma.
Kanske beror på att jag träffar mina egna föräldrar så pass sällan, är ju inte så att man bara kan åka dit och hälsa på liksom. Ibland kan det gå månader mellan besöken. Många tycker kanske det låter länge men jag är ju så van. Så har det varit ända sedan jag flyttade hemifrån och det var 10 år sedan nu. Sen har jag bott utomlands i långa perioder och det längsta vi varit från varandra är 8 månader - när jag bodde i Australien.
Jag är faktiskt inte så "mammig" av mig. Är väldigt självständig.
Men det känns så himla skönt med Tobbes familj, man känner sig så välkommen och som en i familjen...

För övrigt blir kvällen lugn, har jätte träningsvärk i kroppen efter 2 dagars intensiv träning. Dieten går bra förutom en liten synd igår. Fullkornspasta och rödvin efter träningen. Ooops.

Inga kommentarer: