torsdag 4 december 2008

Brakfisen

Nu ska jag vara väldigt öppen och berätta något extremt pinsamt som hände mig igår.
Det som absolut aldrig får hända.
Jag har tjatat på Tobbe om att den dagen vi fiser inför varandra så är vår kärlek död.
Igår kväll blev jag tvungen att rusa på toaletten och Tobbe började jävlas med mig och sa att han skulle gå före mig, så jag kutade in på toa och satte mig. Eftersom dörren inte går att låsa så rusade Tobbe efter och fejkade att han skulle kissa i vasken om jag inte flyttade mig. Jag var uppspelt och började skratta hysteriskt, och då hände det. Jag lade av en riktig BRAK fis! Och ju mer jag skrattade , ju mer fes jag. Det blev en sån där riktig mansfis. Jag ville bara dö! Jag har aldrig förut fisit framför honom och nu såg han ut som om han hade tappat hakan!
Det blev en väldigt märklig situation och jag var knallröd i huvudet.
Nu tänkte jag att jag kan lika bra skriva om det här så vi liksom får det ur livet. Känner jag Tobbe rätt kommer han annars dra upp den här historien på dem mest märkliga tillfällen. Så det är bättre att alla får veta det nu.
Ja jag fes. Och högt också.

6 kommentarer:

Anonym sa...

JAG SKRATTAR SÅ JAG GÅÅTER!

Anonym sa...

Nu vet många det här i mellanskåne oxå!

Fisa mår man bra av!

Anonym sa...

http://sarasnaran.blogg.se/

Anonym sa...

Amehhh...förr eller senare fiser man när man bor med någon. Jens påstår att jag gör det i sömnen. Skitsnack, säger jag! Har Tobbe fisit inför dig ngn gång?

Anonym sa...

Du är helskön Jessica, Jag gillar dig..Kusin Carolin

Anonym sa...

men jessica hahahaha detta har du inte berættat før mig, jag skulle behøva lite sånt nu i dessa tider=)
ps jag ska berætta det før peter så kan ju han berætta det vidare
puss