torsdag 11 december 2008

Man kan aldrig vänja sig


Sådär nu har jag tränat och packat nästan allt. Är helt slut...vill bara att flytten ska vara överstökad nu. Nåja, bara 2 dagar kvar - det kommer att gå fort.

Jag var också ute vid graven idag, satte en blomma, ramade in ett nytt brev & pratade skit med Sippan. Jag brukar sätta mig hos henne & uppdatera allt som hänt, mest skvaller - det älskade hon:-) Det är ju himla kallt nu men konstigt nog känner man aldrig av kylan på Rebeccas grav. Platsen hennes mamma valde till henne är som klippt och skuren. Kan inte förklara men det är väldigt Rebecca. Den är så vackert pyntad, den finaste jag någonsin sett. T om en julgran har hon! Tänkte köpa med lite fint pynt till nästa gång jag kommer. Hon gillar sin plats det är jag säker på. Även om hon helst av allt hade velat bli begraven mitt i Londons nattliv. Min lilla paryprinsessa...

Som jag sa till Sippan idag så kommer jag aldrig vänja mig vid att besöka henne vid en grav. Önskar att jag fick besöka henne i hennes lägenhet på Caroli. Eller ännu bättre, i London där allt var bekymmerfritt...
Jag saknar henne iallafall så enormt. Skulle göra allt för att få skåla med henne på nyårsafton...

Nu ska jag koppla av lite i soffan och vänta på baby.
Tack för att du gav honom till mig Sippan...I know you did.

Inga kommentarer: