fredag 5 december 2008

Freaky Friday utan prutt

Igår hade jag nästan rekord många besökare, antar att min Brakfis spred sig ordentligt igår. Ni gillar när man gör bort sig va? Era skadeglada jäklar....;-)
Och Conny - din kommentar oroar mig; exakt HUR MÅNGA i mellanskåne vet?! ;-)
Som förväntat fick jag sms och oräknade kommentrer igår om händelsen av min underbara livskamrat. Han kommer ju leva länge på det här. Jessica Brakisen Karlsson.

Men jag är överraskad över hur många som läser min lilla blogg, det känns skitkul! Och folk från gamla skoltiden, är jätteglad att Ni hittat hit! Behöver lite skvaller och uppdatering om vad alla gör, so go ahead!
En del tror att Ni inte kan kommentera mina inlägg, och för Er mindre vetande: Jo det kan ni. Ni klickar bara i "ANONYM" knappen.

Idag är det ääääntligen fredag! En underbar dag. Och idag har jag och min älskade varit tillsammans i 5 månader. Puss mitt liv! Du är det bästa som någonsin hänt mig. Jag ser framemot att leva resten av mitt liv tillsammans med dig. Vi är som gjorda för varandra...
Helgen bjuder på en massa flyttstäd & packning. Kan bli ganska mysigt - med ett glas vin i handen.
Ikväll hoppas jag även på att få min fina soffa såld. En tjej kommer och tittar på den. Hit intills har vi sålt Tobbes fula TV-bänk.En stor och klumpig sak. Och min fiiiina sekretär. (som vissa andra hatar) Så om någon behöver en soffa, köksmöblemang mm LET ME KNOW! Vi säljer så gott allt i vår lägenhet.
Sen blir det självklart träning. Jag har varit jätteduktig i veckan och tycker mig redan se resultat. Mår mkt bättre nu också. Men jag behöver lite tips: Hur tränar jag "nedre magen" bäst? Och hur tränar man bort höft fettet?( börjar sakta men säkert komma) Och hur tränr man rumpan på bästa sätt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena fisen! ;)
Hur många i mellanskåne är nog en del nu. Min sambo har mellan 120-150 unika besök om dagen så en del från mellerst finns det nog. Sen om en annan träffar folk från tex Löberöd så har jag nog svårt o hålla igen foderluckan. ;)
Hoppas du får en fin helg. Kram