måndag 29 december 2008

Tråk dag

Så var det kväll igen. Idag har jag bara haft en dålig dag. Kan inte ta på vad som varit fel, har bara kännt att allt varit tråkigt. Tror det har med att göra att det var min första dag på jobb på ett tag. Trots att jag jobbat hemifrån får man lite ångest. Jag & Baby var och inhandlade all alkohol till nyår. Shit vad det var tugnt! Också drack vi såklart en Chai latte uppe hos Johan på Espressohouse - det är min nya favorit! Sen har baby förberett lite inför nyår, jag har badat lite och pratat med Kotten om hennes födsel. Hon födde ju lilla Melvin för 2 dagar sedan, den 27:e December. Känns så otroligt att Kotten har blivit mamma...Vi har många års av historier tillsammans. Åker nog snart upp till Stockholm och hälsar på lilla familjen.
Nu är det snart dags för Caterine och föda sin lilla dotter - sen har 4 av mina vänner barn , Phuuuu!
Resten av kvällen blir lugn, jag känner mig lite sjuk & snart ska jag få en helkropps massage av min älskling. Skööönt...

Inga kommentarer: