lördag 20 december 2008

Julhandel, bubbelbad och rödvin

Sitter i vår nya soffa- proppmätt efter pizza och tittar på en usel julfilm. Imorse startade jag och baby dagen med hårdträning på gymmet, känns så jäkla bra eferåt. Sen har vi jul shoppat heeela dagen! Har verkligen haft en underbar dag! Fast jag köpte mest saker till mig själv. Jag köpte en hel massa skönhetsvård till mig själv från Yves Rocher - sjukt billigt! Köpte nagel/hand olja, rengöring, ögonkräm, badskum osv osv. Sen köpte vi jättefina underlägg - eftersom vi ska ha celebert besök imorrn, Sara, André och Benjamin kommer på middag. Längtar!
Resten av kvällen ska vi tillbringa i soffan, kolla på film och bara mysa. Blir nog ett bad med 2 glas rödvin också:-) Kan passa bra när man hör stormen vina utanför fönstret.

Så godkväll på Er mina kära. Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer: