måndag 8 december 2008

Godmooooorgooon Malmöööö

...och resten av världen! Måndag morgon. Fy faaan. Sitter på kontoret med en Red Bull i handen. Ja jag vet att jag skulle sluta upp med det men inte idag inte.
Ännu en helg avverkad. Är det inte sjukt skrämmande vad tiden går fort? Snart måste ju hela livet vara förbi??
I fredags fick jag packat & städat en hel del, så nu är jag färdig med hela köket. Jag struttade runt hela kvällen naken i min lgh med ett glas röd vin i handen och lyssnade på Britneys nya album. Kan varmt rekomendera detta album - sjukt bra! Och för Er som inte såg "Britney- For the record" i lördags - där gick Ni verkligen miste om något. Jag gillar verkligen den tjejen men är inte ett dugg avvundsjuk på hennes liv. Hon är som en fånge. Jag hatar alla jävla paparzzis som förstör liv. Och jag är så arg på mig själv att jag gynnar dem och köper blaskor med deras bilder i. Ska sluta upp med det.

Nej, nu är det dags att sätta igång med dagens arbete. Har telefonmöte om 30 min. Och nu ska jag möta upp min nya kollega:-)

Puss på er mina små kycklingar

Inga kommentarer: