tisdag 2 december 2008

Say No To FAKE




Shit detta är inlägg 101! Håll i hatten!


Tisdag morgon. Passerade längtande mina lovely nybakta ostfrallor på Konsum idag. Har varit vaken nu i 3 1/2 timme - utan att ha ätit något. Vätska fram till kl 12.30, det är det som gäller! Just nu sitter jag och sippar på min Antioxidant dryck. Längtar efter mina All Bran & Soya yoghurt... Jag är verkligen super peppad inför min diet! Och längtar t om till träningen ikväll, ben & rumpa blir det då. Jag ska göra succé på Nyårsafton! ;-)


Gud vad barnslig jag är, men är så himla fåfängd. Jag kan inte använda samma klänning mer än en gång. Är ni likadana? Jag vet att du är Vickan! Något jag däremot inte är ett fan av är FEJK. Fejkhår, fejknaglar, fejksol, fejkkläder, fejkväskor....bläääää! Ja, jag vet- jag har bokat tid till Spray Tan men det är ett litet nyårsundantag, ok? Fejkhår är nog värst. Varför vill man ha en massa knoppar i skallen? Och varför fejknaglar, när man kan sköta sina egna så att dem blir snygga? Fejksol kan jag inte säga så mycket om - snyggt men farligt. Fejkkläder & väskor - orkar inte ens kommentera det. Larvigt. Tycker inte ens äkta Gucci, LV osv är snyggt. Tyvärr.


Fejkfransar? Njaaaa helst inte - men kan se cool ut vid rätt tillfälle. Gillar sånadär med fjädrar.






2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har verkligen svårt att ta på mig samma kläder 2ggr! någon divig festich jag/vi har, men jessika..im aaaaallllll fake;) hahah jag älskar lösögonfransar och fejkbränna! mummi! hihhi du får vara den snygga naturliga medans jag får "bygga" ett utessende..kul hahah:)

Anonym sa...

Hahahaha men jag gillar min fejk Vickevirre - så du får dispans!!