måndag 1 december 2008

Dålig dag och irriterande ex

Puhaaa! Har haft en galet stressig dag på jobbet. Min hjärna är helt nere just nu. Hann precis ta en puss paus med min älskling - eftersom han jobbar här i krokarna så möttes vi i 3 minuter. Det behövde jag. Hela dagen har varit en sådan dag då allt går snett. Plus att min Tobbe berättade hur hans ex tagit kontakt med honom idag ang någon löjlig sak, då hon nämnde att hon tyckte det var tråkigt att dem inte kunde vara vänner efter att ha varit tillsammans i 4 år. Då vill jag berätta för Er att han var otrogen mot henne från & till i 4 år och nu vill hon att dem ska vara vänner??Även om han inte var kär i henne - så var det elakt att spendera 4 år ihop med någon man inte har känslor för. Nog för att hon är ung - men sådär korkad var jag inte i den åldern och känner heller ingen som är. JAG tycker att han behandlade henne som ett svin och JAG skulle aldrig velat prata med honom igen om det gällde mig. Men hon verkar inte bry sig. Folk är naiva. Kände en tjej en gång som hade alla bevis framför hennes ögon att hennes sambo var otrogen. Ändå valde hon att se bort. Varför är vissa människor sådär?
Det enda som gått bra med denna dagen är att jag äntligen fått mina två Nyårsklänningar! Ska hämta dem på posten så fort jag slutat. Längtar jättemycket - hoppas dem passar!
För övrigt har vi haft en fantastisk helg. I lördags gick vi i stan och julhandlade hela dagen, luchade & drack vin och på kvällen käkade vi Fondue på Pers Krog. Måste säga att jag inte är så förtjust i det smaklösa köttet och fettiga såserna, men det är ganska mysigt. I går var vi åter igen på Ikea och sen blev det lussekatter och te och film mys i soffan. Ännu en skön och avslappnad helg med min älskling.

2 kommentarer:

Anonym sa...

2 nyårsklänningar? Ska du byta efter halva kvällen?

Anonym sa...

Nej såklart inte Karolina Skoglund!;-) Har svårt för att bestämma mig bara....