måndag 15 december 2008

TACK ALLA!

Såååådäääär ja! Nu är vi äntligen på plats! Det har verkligen varit tufft, och mitt humör har svängt upp och ner, men nu känns det som att jag kan koppla av. Jag har ju inget tålamod och stressar för minsta lilla. Vi har haft motgång efter motgång och tanken att allt ska vara klart efter en helg fungerade inte riktigt. Men ett stort tack till svärföräldrarna och till mina underbara föräldrar för all er hjälp, slit & tålamod med mitt humör. Och inte minst, tack Tobbe för ALLT. Du är fucking amazing! Nu börjar vårt "nya" liv i vår fantastiska lägenhet.
Finns ju inte så mycket att skriva om den här helgen, allt vi gjort har ju med flytt att göra. Och det vill jag inte tråka er med.
I fredags var vi förresten hemma hos svärföräldrarna, käkade taco & kollade på Idol finalen. Kevin vann inte helt oväntat. Han var utan tvekan bäst. Men inte tillräckligt bra för att jag skulle köpa hans skiva. Inte ens ladda ner. Not my type of shit.

Förresten så vill jag tacka Martin för att du lagt in alla hundratals bilder på Rebecca och skickat cd:n till Sverige, till mig. Det betyder så oehört mycket för mig. Tack.

Jag jobbar hemifrån just nu, sitter på vårt kontor/mysrum och dricker te och har telefonkonferans. Känner att jag börjar bli sjuk. Johan, du har smittat mig...:-(

Well ,well, nu ska jag avsluta. Puss och hoppas Ni får en trevlig måndag!

1 kommentar:

Sara sa...

Heej gumman! SÅ glad jag är för din skull att ni har fått en lgh =) Det ska bli så spännande att se den. Jag & Benji kommer på besök så fort ni har tid och lust. Vi saknar dig såå mycket. Puss å kram från Sara & Benji