måndag 1 december 2008

Hej Träning - Farväl Rödvin

Nu är min irritation som bortblåst! Kom just hem från ett tufft träningspass och nu mår jag så jäkla bra igen. Nu ska jag lägga om min kost och i veckan blir det träning alla dagar utom på onsdag. Idag hårdtränade jag armar & bröst, ska minsann ha snygga armar till nyårsblåsan! Mina klänningar arrived som sagt idag...OMG - så jäkla snygga båda två. Kan inte bestämma mig för vilken jag ska ha. Jag måste gå ner lite i vikt innan nyår - har hamnat i den berömda sambofällan. Och att sombon sen visar sig vara kock gör ju inte saken bättre. Nu väger jag strax över 50 - vilket jag mår väldigt dåligt av. Min idealvikt är att alltid väga strax under 50. Men att gå ner 3 kilo på 1 månad är väl inte omöjligt - eller?! Så slut på mat och onyttigheter - nu blir det smothies för hela slanten. Jag har dock 4 tunga laster jag måste komma ifrån. Varje morgon köper jag en sån där varm ostfralla på konsum och en Red Bull sugarfree, som jag är helt besatt av. Sen har vi rödvinet. Och pastan. Älskar att kombinera dessa två laster med varandra! Vi köper en 3 liters bag in box varje vecka. Varje kväll dricker vi vin till maten. Det blir svårt att avstå kan jag lova er.

Nu har jag förresten bokat tid för Spray Tan på Dermakliniken på Gustav. Tusen tack för tipset Ulla!! Ulla (Rebeccas mamma) och Rebecca hade tydligen provat det och dem var nöjda. Så det ska bli jättespännande!

Och ikväll har jag förresten skickat iväg Nyårsinbjudningarna. Per post- väldigt formellt;-)
Längtar så till Nyår - hoppas verkligen att alla dyker upp. Lina, jag vill så gärna att Ni kommer ner till Skåneland , det skulle betyda världen för mig!

Nu är min älskling hemma om 1 timme, så jag måste rusa in i duschen och fixa till mig. Idag längtar jag så himla mkt efter honom, ska kasta mig i hans armar när han kommer hem!

Trevlig Måndagskväll där ute.

Inga kommentarer: