onsdag 6 maj 2009

Vår 10 månaders dag

Min andra lediga dag, är ledig imorrn me:-) Men måste erkäna att det inte är speciellt kul att bara gå hemma. Borde plugga eftersom jag har världens största och svåraste tenta denna månaden...

I går var jag ledig tillsammans med min älskling och vi hade en jätte härlig dag tillsammans!

Min älskling vaknade tidigt som vanligt och fixade frukost till mig, sen begav vi oss in till stan. Kollade lite i butiker, käkade lunch på Bagel Cafét på Västergatan (Gamla Väster), ett jättemysigt café där allt är hemlagat/hembakat.

Sen blev det självklart en Chailatte på Espressohouse.
När vi kom hem lagade vi Thaimat, drack vin och på kvällen bakade vi världens godaste Kanelsnäckor!
Det blev en väldigt onyttig dag och vi avslutade med ost & rödvin...Men men det var ju trots allt vår 10 månaders dag!

Vi kollade på Sex & the City i går och som alltid grät jag. Jag tror att jag tjuter på varje avsnitt! Jag fullkommligt äääälskar den serien - there´s nothing like it! Mr Big...sååå het!
Man känner igen sig i mycket, man drömmer sig iväg många stunder och önskar man levde samma liv.
Framför allt är jag avundsjuk på deras fantastiska vänskap...

I dag har jag beställt en present till min älskling på vår 1 års dag. Den var jättedyr och jag har egentligen inte råd, men det är en sååå cool present som jag redan idag ska avslöja för honom! Kan inte hålla mig!

Gud vad jag är glad - fick just ett mail ang en jobbintervju som jag såååååå gärna vill ha!!! Håll tummarna för mig där ute!

Inga kommentarer: