söndag 10 maj 2009

Amy & Lucy




Amy & Lucinda


I gårkväll blev det grilla med Mathias, Karin & Vickan - supergott och jäkligt mysigt. Frossade i en massa chirre och såklart Mathias hemmalagade rabarberpaj. Vi tjejer hamnade i en "gamla barnprograms nostalgi". Det var bättre förr. Så enkelt är det.

När jag bodde i Aus, träffade jag 2 tjejer som blev mina "räddare i nöden" när andra hade svikit och min hemlängtan var på topp. Amy & Lucy - två sprudlande, glada och härliga tjejer som verkligen förgyllde min vardag där nere! Dem fick mig att göra de mesta galna grejer och i vår vänskap fanns no limits.
Med tiden som gått har jag tappat bort deras nr, och eftersom jag inte kunde deras efternamn har jag inte hittat dem på fejjan heller. Men så äntligen lyckades jag få tag i Lucy igår! Åh vad det var skönt att få höra från henne igen! Saknar dem båda och vill bara ta första bästa flyg ner och hälsa på my crazy girls.

Inga kommentarer: