lördag 23 maj 2009

Ekberg - en skön jäkel

Ekberg är skönheten till vänster

Då fick jag köpt jeansen från Bik Bok! 50 % nu så priset slutade på 249 kr! Fick dock köpa strlk 28 i stället för 26 som jag vanligtvis använder, men Vickan tröstade med att storlekarna är väldigt små. Du är en sann vän Vicky!

I dag jobbar jag som vanligt, Miss Sweden ska utses här på Entré och Designskolan har modevisning. Minomin har stylat modellerna, vilket är lite kul.

Jag saknar min kompis Ekberg. Hon är en riktig jäkla glädjespridare, men en sjuhelvetes skön humor. Fick ett meddelande på wallen där hon undrade hur det gick med mitt glamour liv. Hahahaha vilken jäkla skev bild du fått av mitt liv Egeberg! Mysbrallor o ostbricka är allt annat än glamour. Tycker att vi ska styra upp något snart eller vad säger du?

Bara för att jävlas ska jag lägg upp en bild på sköna Fröken Ekberg (som ställt upp som kandidat till Miss Sweden fick jag höra?!)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah du e fan inte klok. Miss Sweden.. mmm om dem kan tänka sig gå upp några storlekar så kanske...hahah Man skulle fan varit nöjd innan man fick barn för någon karaktär har jag fan inte. Får ta tag i det snart (igen), harkel!
Ja min vän vi får styra upp en liten sammanslagning snart för jag är sugen på en fest tillsammans och prata lite gamla minnen. Hälsa sambon och du nu sitter jag uppkrupen i mysbyxor med lösgodis och Emilia är i Höör- Svedala a la glamour.... Puss Mari