torsdag 7 maj 2009

Britney Spears - here we come!


Fy faaan vad jag hatar Anatomi!!! Har pluggat i flera timmar nu och INGET har satt sig! Bara 20 dagar kvar tills tentan, jag var nog lite väl optimistisk när jag började plugga så här pass sent. Ååååh vad jag är less på det!

Något annat jag är glad över är min 1 års present till Tobbe jag skrev om igår. Kunde ju såklart inte hålla mig utan avslöjade den i går kväll för honom under middag med levande ljus. Jag har köpt 2 biljetter till Britney Spears den 11 juli!! Jag längtar så mkt, ser mkt mer fram emot att se henne än när jag skulle se Robbie Williams, även om han var sjukt grym!
Så vi ska spendera en heldag i Köpenhamn, käka på någon restaurang och dricka en massa alkohol i väntan på Brittan.

Jag sitter fortfarande i hyggekläder och fettigt hår - dags att hoppa i duschen och lämna lägenheten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad vill du ha för den askblå klänningen??

Tack

//Lina