söndag 3 maj 2009

Tack söta Vickan!

Älskling!


Vickevirre


Jag & min man



Karin & Vickan




Helgen har varit helt ok faktiskt, jobbar bara 4 timmar per dag så jag har hunnit med annat också för en gång skull.
I går efter jobb mötte vi upp Vickan & Karin som satt i parken och bälade i sig spritzers och vi var ju inte sena att joina töserna;-)
Sen gick jag och baby hem och lagade Fajitas och tog en lång promenand. Skäms för att säga det men vi hamnade i säng innan kl 22 i går kväll...

Fick kontakt med en man som ville byta lägenhet, han hade en på Lugnet som var 2700 kr billigare än vår, men efter att ha promenerat i området beslöt vi oss för att vi inte vill bo där. Vi trivs inte där. Det är liksom "fel håll", alldeles för nära Triangeln och alla dess slödder.

I dag slutar jag kl 14, sen får vi se vad som händer i dag:-)
Vill passa på att tacka Vickan som var så jäkla söt och gav mig ett par jeans tights jag ville ha! Det hade du verkligen inte behövt pinglan! Tusen, tusen tack för dem! Hoppas du gillar din LV väska- den finns på jobb nu! Pusssss

Inga kommentarer: