tisdag 19 maj 2009

Tacka vet jag mamma!

Kan inte koncentrera mig mer på Anatomin. Det fastnar liksom inte.
Och tjock har jag blivit. Det var länge sedan jag vägde så här mkt. Så fort jag slutade träna blev jag smällfet. Varför i hela fridens namn slutade jag träna...?

Försöker börja igen men självdiciplinen sviker.
Tacka vet jag mamma, hon har en jäkla självdiciplin hon.
Äter aldrig godis mitt i veckan. "Går" (läs joggar) en rask promenad VARJE dag och det har hon gjort så länge jag kan minnas. Hon är smal som en sticka. Och slutade röka gjorde hon också, för 6 år sedan om jag inte minns helt fel. Efter att ha rökt i hela sitt liv så slutade hon bara sådär, huxflux en dag.
Därför lyssnar jag inte på allt skitsnack från yngre som säger att det inte går att sluta röka.
Har man viljan så går ALLT.

Nu sitter jag här. Viljelös. Vill inte plugga mer. Vill inte gå till gymmet. Vill inte sluta äta min ostbricka...

Inga kommentarer: