fredag 22 maj 2009

Till dig som kommenterade....

Jag såg att någon kommenterat om den askblå klänningen, råkade dock radera den så snälla kommentera igen. Hann inte läsa hela....

Idag var jag äntligen hos läkarn med mina söndriga händer. Hon påstår att jag har nickelallergi och ska undvika att röra vid mynt, nycklar o allt annat som innehåller nickel. Ganska svårt när man jobbar i butik kanske...Så nu står jag här med mina vita bomulls handskar som ska följa mig resten av livet. Det är jag och Micheal Jackson som håller oss fast vid den trenden...

Annars har jag jobbat hela dagen, längtar hem till min baby, våra räkor, vårt rödvin och vår traditionella ostbricka. Jag skulle ju gå ner i vikt? Kan berätta att osten lagt på mig ca 3 kg. Måste skärpa mig!
På måndag ska jag på ny intervju. Ett jobb som jag skulle gilla OCH som skulle få mig att bli fit igen! Så håll tummarna för mig mina kära vänner.

Trevlig fredag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi vad jag skrattade när jag läste om de vita handskarna. Tycker synd om dig som måste ha dem, ska du ta på dem när du ska betala i affärer med eller det blir bara kort i fortsättningen ;) hihi.

Kram gumman! Mari

Anonym sa...

Hör din skadeglädje ända till Malmö Majsan.... I dag har jag haft mina vita handskar på hela dagen. Ganska skönt faktiskt. Lite jobbigt till sommarn bara ...;-)

Sarasnaran sa...

Klart vi håller tummarna! =)