onsdag 20 maj 2009

...

I går blev det en nyttig dagför oss. Powerwalk så att svetten rann, och lagade supergod o nyttig mat! Gjorde fullkorns couscous o blandade i lite råris, squach, paprika o lök o lite starka kryddor. Marinerade räkor i sweetchili o vitlök, värmed dem en snabbis i pannan o sen serverade vi det med en kall sås. Too Easy!

Fick sålt mina puma skor och en av mina klänningar. Skönt.
Jag pluggar för fulla muggar, inte tid till så mkt annat.

Är ledsen och besviken på någon av mina vänner som helt plötsligt, efter att dem fått barn inte längre anser att jag är viktig. Varför är det sådär? Helt plötsligt ska man bara umgås med par som har barn . Och jag bjuder verkligen till, vill träffas och bjuder hem - får inte ens svar längre. Så nu skiter jag i det.

Nu ska jag ta en paus från Anatomin och hälsa på Rebecca, en vän som jag saknar mer än någonsin...

1 kommentar:

Caterine sa...

Aj då jag tog åt mig här...messade dig att vi inte kunde komma. Tyvärr är det så att planeringen för dagarna nu ligger långt fram. Det blir så när man har någon annan att tänka på än sig själv. Jag har inte glömt dig i alla fall..har faktiskt också bjudit er både hem och till dop...som sagt det blir en stor förändring när man får barn det kommer man inte undan..men jag har inte glömt dig vännen kram kram