lördag 9 maj 2009

Bröllopsnoja


Världens vackraste brudklänning

Min chef berättade häromdagen att hon ska gifta sig och såklart började jag gråta. Kalla mig blödig men är det något jag älskar så är det bröllop! Jag värderar ett äktenskap så mycket mer än något annat och om jag skulle bli tvungen att välja mellan ett bröllop och barn så är valet enkelt. Jag fullkomligt älskar att sitta och bläddra i bröllopsmagasin och bara drömma mig bort. Och nu när min chef ska gifta sig blir jag genast engagerad. Jag borde bli weddingplanner. Seriöst. Fanns en 2 årig utbildning i Sydney som jag var inne på när jag bodde där, men efterfrågan i Skåne är ju tyvärr inte så stor som i Sydney.

Jag längtar så efter att jag ska gifta mig! Vill ha ett traditionellt 3 dagars bröllop, fylld av glädje, skratt & lyx. Helst på ett slott eller en herrgård. Eller utomlands på någon vacker grekisk ö. Och min klänning har jag redan funnit! En bekant till mig i Nya Zeeland, Chris, gifte sig med världens vackraste brud. Vackraste brudklänning jag sett eller vad säger Ni?
Har redan satt i gång och sparat...

Inga kommentarer: