torsdag 21 maj 2009

Sluta klaga, sluta tycka synd om dig själv!

Nu ska jag sluta klaga och lägga av med att tycka synd om mig själv! Visst ser mitt liv inte ut som för ett år sedan med tanke på ekonomin och jobb, men i stället har jag en fantastisk man i mitt liv och tillsammans har vi ett underbart hem. Vi har båda hälsan undr någonlunda kontroll och vi älskar varandra.
Jag hoppas på att resterande bitar faller på plats inom kort och tills det sker ska jag sluta tycka synd om mig själv och ta vara på vad jag har i stället. Det är ord som lilla Rebecca skulle sagt till mig...

I går var jag och Lina och hälsade på Rebecca, så fridfullt där hon ligger. Jag saknar dig min ängel. Så jäkla mycket just nu. Saknar våra samtal. Ditt ljuvliga skratt. Allt är fortfarande så overkligt och oförståeligt. Jag vill ha tillbaks dig Sippan...

Idag är jag tillbaks på jobb, skönt och ta en paus från Anatomin. Stänger strax då ska jag skynda mig hem till mitt liv som väntar där hemma med god mat...

Inga kommentarer: