fredag 8 maj 2009

Hur kul har jag?

Usch i dag är det en sån där klag dag så Ni som inte pallar med min negativitet - sluta läs nuuu!

Jag är så oehört trött på den eviga oron i magen - kommer jag att få ett jobb eller ska jag bli arbetslös? Jag är inte den arbetslösa typen ju! Hur klarar man av det?!
Jag avskyr att min situation ska påverka min sommar - det är ju det vi lever för här i Sverige!
Jag är trött på att ha en minimal dagsbudget och att inte kuna göra vad jag vill längre - är van vid att ha mycket pengar och inte behöva tänka på vad jag köper, äter osv.
Jag är inte mig lik, känner mig ständigt nere, och är extremt uttråkad på att sitta hemma vart eviga dag. Jg saknar mina vänner. Jag saknar Rebecca.
Snälla Gode Gud, låt intervjun gå superbra och låt jobbet bli mitt! Det är typ ett drömjobb för mig så pleaaaseee?

Mitt i all mess så är jag så tacksam för mitt stöd jag får från min man. Jag vet att du försöker älskling. Love you.

1 kommentar:

Catharina sa...

Hej vännen! Jag håller tummarna för dig och hoppas att du får det jobbet du vill ha! Vad är det för jobb och när är intervjun? Kram