lördag 2 maj 2009

Underbar Ledig Dag och 96 % Rätt På Tenta 2!

Vårat vackra päronträd
Min barndomsvän Caterine & hennes dotter Filippa kom på besök

Baby njuter i solen


Baby plockar blommor;-)



Mamma & pappa pysslar i trädgår´n




Vilken underbar ledig dag vi hade tillsammans i går!
Men jag kan ju börja med valborg - vi ville käka på ett vanligt litet hak men hade dålig fantasi och hamnade på Casa Mia. Maten var väl sådär, kommer nog aldrig käka där i gen dock.

Sen i går spenderade vi en heldag hemma hos mina föräldrar. Det var så himla mysigt! Jag och Tobbe låg i varsin solstol hela dagen och blev jättebruna. Tobbe gjorde strawberry daquries och sen fick vi snabbesök av Cattie och hennes dotter Filippa. På kvällen grillade vi och vid 20.00 åkte vi hem , mätta och belåtna! Det är så skönt och bara slappna av där ute och varva ner lite. Så himla kul och se hur bra det fungerar mellan mina föräldrar & Tobbe. Och förresten, min lärare messade och berättade att jag hade 96 % rätt på mitt fysiologiprov! Yeeeeees!

Inga kommentarer: