söndag 7 juni 2009

Tack mamma & pappa

Fy vad jag mår!
Jobba när man är bakis är ingen hit och jag kan inte förstå att man aldrig lär sig?

I går kväll bjöd mina föräldrar oss och min bror och hans familj på middag på St: Markus Vinkällare.
Det var verkligen jätte trevligt, efteråt följde mamma o pappa med oss hem o vi hann se sista halvleken av matchen. Katastrof. Finns väl inte så mkt mer att tillägga där.

Jag och baby såg lite av Real World Sydney i går, faaaan vad jag längtar tillbaks! Dem var ute och festade i Darling Harbour, på Cargo, som var mitt absolut favvo ställe. Väcker många minnen när man såg det igen.

Började tänka på Rebecca igår, ibland stänger man ju bara ute alla tankar omkring henne, men igår "släppte jag in henne" och det gör alltid lika ont. Jag kan inte fatta att hon är borta. Jag saknar henne otroligt mycket nu. För 1 år sedan stod vi varandra som närmst och jag har så många fina minnen av förra sommarn. Det är så tomt utan dig min älskling...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste fråga och du behöver absolut inte svara, men vad hände din vän Rebecca? Du har ju skrivit mycket om henne..

Kram Lina

Anonym sa...

Tack själva. Pappa och jag var jättenöjda att vi alla tillsammans kunde ha en trevlig kväll ihop. Detta får vi göra till en tradition.Kram mamma