måndag 15 juni 2009

Bakis & snart midsommar

Det var verkligen en bakisdag i går. Sov bort halva dagen - ångest! Men det var det värt, personalfesten var super trevlig! Först möttes vi alla på Tobbes jobb och drack champagne. Sen gick vi till T- bone o käkade och drack en massa rödvin såklart. Sen satte vi oss i en taxi o åkte till Laserdome för en femkamp! Skitroligt! Gillade laserdome bäst, där ska jag o baby börja hänga oftare;-)
Sen slappnade vi av med drinks i relaxavdelningen och avslutade kvällen på Lilla Torg. Tobbe har verkligen trevliga kolleger o en fantastisk chef.

Nu är det midsommar som står härnäst på schemat. Vi ska fira hos min älskade Sara och hennes familj o jag längtar så enormt mycket efter henne! Ska verkligen bli mysigt och jag känner mig alltid så hemma när jag besöker henne, har tom ett eget rum där;-)

Så fram tills på fredag blir det jobb för hela slanten, jobbintervju o köttbullsrullande inför midsommar.

Om ett par timmar blir det lunch med Vixxen och förhoppningsvis en massa skvaller om hennes dejt!Vixxen är min solstråle här på Entré och jag blir alltid lika glad över att träffa henne!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var jobbar din kille?

Anonym sa...

Som kock, på en restaurang på David

Sara sa...

Längtar så mycket till midsommar gumman. Det ska bli sååå kul att ni kommer hit. Puss