torsdag 18 juni 2009

Jannice 18 år!

Jannice var en riktig satunge som liten, med bestämda åsikter redan då;-)


I dag fyller min brorsdotter 18 år! Ett stort grattis till dig gumman!

Jag blev alltså faster när jag bara var 12 år gammal och Jannice blev genast en favorit. När jag brukade få passa henne ibland, så hände det faktiskt att jag knep henne så hårt att hon började gråta - bara för att jag skulle få kunna trösta hennne. Detta avslöjade jag för henne i fyllan på ett bröllop för ett år sedan.

Jannice har alltid varit så himla social och har fullt med vänner. Hon har sina bestämda åsikter vilket kan vara orsaken till att hon har mer killkompisar än tjejkompisar?!
Hon är jäkligt smart och inte alls så dryg (som tonåringar har en tendens att vara)

Tyvärr bor vi en bit bort från varandra och ses allt för sällan. Men jag finns alltid här för dig om du behöver mig och jag ser framemot att få umgås lite mer med dig i framtiden. Du är alltid välkommen hem till oss! Och jag kommer alltid att vara din faster...

Ett stort grattis på din 18 års dag Jannkan!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack världens bästa faster :)
det värmde riktigt mycket att läsa :$ <3