måndag 1 juni 2009

Jag är tillbaks

Hej mina vänner.

Nu är jag på fötter igen, efter att haft en nästan hel ledig helg för första gången på 2 månader. Jobbade i lördags till 16 sen på kvällen var det dags för drinkfest hos oss. Det var supermysigt, vi satt ute hela kvällen ända tills 00.30, då vi drog vidare till Lilla Torg utan att tänka på att dem faktiskt stänger kl 01.00...
Kvällens överraskning blev när Cath kom förbi, en tjej som bor i Dubai vars blogg jag börjat följa. Nu är hon hemma i Malmö på besök så det var superkul och få träffa henne! Vi ska absolut hinna med att ses i veckan innan hon vänder tillbaks till sitt varma Dubai.

I går var det första dagen på vääääldigt länge som jag & Tobbe var lediga tillsammans och vi hade en helt underbar dag!
Vi var ute och promenerade i solen i 3 timmar, var på stranden, badade (nästan iaf),och bara mös i det vackra vädret. På kvällen gick vi till Krua Thai och käkade och vi avslutade dagen med en film, Pride and Glory som var jättebra!

Jag gjorde ju min stora Anatomi tenta i tors, väntar nu på resultatet. Denna veckan ska jag även förbereda mig för vår allra sista tenta, massagetentan som är på fredag. Klarar jag den så är jag alltså Diplomerad Massör på fredag! Då ska jag börja leva igen!

Jag tror att sommaren kommer att bli ganska händelserik, vi har 7 helger panerade redan från och med nu fram till den 25:e juli! Galet.

3 kommentarer:

Catharina sa...

Sådärja, bra att du är tillbaks vännen! Det var så skoj att träffa dig i lördags:-) Nä mobilen funkar ej. Ska skaffa nytt nummer nu. Har en gammal mobil jag kan anv nu. Ons låter kanon. Ser fram emot att se dig igen. Jag messar dig när jag har mitt nya nummer.

Kraaam

Sara sa...

Tack gumman för en super trevlig kväll. Puss & Kram

Sarasnaran sa...

Skönt att se dig tillbaka igen. =)