söndag 21 juni 2009

En ny spännande vecka!

Jag ser framemot en väldigt spännande vecka med några viktiga möte, som har stor betydelse för min framtid. Jag & Tobbe ska på lägenhetsvisning i ett område vi verkligen vill flytta till. Det ligger lite utanför stan och i går insåg vi att i detta område ska vi verkligen bo i! Men för att allt ska fungera så måste en del pusselbitar falla på plats, jag måste få ett jobb för att kunna ha råd att bo där. Och på torsdag ska jag på något som blivit mitt livs viktigaste jobbintervju. Oturen måste vända den här veckan!

I går hade vi en riktig bakis dag med falafel till frukost och pizza till kvällsmat! Hahaha svinigt värre. Vi tog en långpromenad och kollade på Copycat - som såklart blev orsaken till mina mardrömmar i natt. Jätteläskig film!

I dag är det jobb till kl 18 som gäller, sen får vi se...

4 kommentarer:

Catharina sa...

Visst är det mycket spännade som händer denna veckan. Håller också mina tummar hårt för dig snäckan, kommer gå super:-) Vi hörs av i veckan, jobba lugnt! Många kramar

Anonym sa...

Va spännande att flytta! Vilket område är det?

Kram Lina

Anonym sa...

Nja flytta är väl att ta i, än är det bara en lägenhetsvisning vi ska på:-) Men får vi inte denna lgh så kommer vi fortsätta att söka i området. Potatisåkern!/jess

Anonym sa...

Mamma och pappa håller såklart också tummarna för dej. Det känns som om det är i Danmark du ska jobba. Många kramar