torsdag 18 juni 2009

Glad midsommar...Imorrn!

En del av midsommar gänget år 2008

I morgon är det alltså midsommar. Galet vad tiden går snabbt. Minns förra året som det var i går. Förra årets midsommar firade vi hos Johan och åkte in till Köpenhamn på en fest hos min kompis och kollega Louis.
Så detta är faktiskt andra året som jag och Tobbe firar ihop. Vi var inte tillsammans förra midsommar - men vi var väldigt kära i varandra.

I år blir det en midsommar i Höör, hos min bästa vän Sara, hennes sambo André och deras son Benji. Dom bor i ett jättestort hus, med inglasad veranda om nu himlen skulle få för sig att öppnas. Vi blir 10 st, vilket är perfekt så man får tid och prata med alla. Roligast av allt är att min kära blogg vän Cath, ska följa med och fira tillsammans med oss! Just nu står hon där hemma och rullar köttbullar för glatta livet - tusen tack för det gumman!

Kommer att kännas tråkigt när hon reser tillbaks till Dubai - men nu har vi äntligen en anledning till att komma och hälsa på.

Efter jobb idag kör jag, Vickan och Lina till Nova i Lund för att shoppa lite ( i mitt fall fönstershoppa). Kommer att sakna dem jättemkt på midsommar!

Glad midsommar till Er allihop!

2 kommentarer:

Vixxie sa...

Å vi kommer sakna Jessie massa på midsommar!

Snart drar vi igång grillfest:)

Anonym sa...

Glad midsommar min vän!! Hoppas Höörs vistelsen blir fin! Hälsa vår favvo pojke Benji från oss.

Puss å kram Mari