måndag 22 juni 2009

Min vecka

Så har vi trampat in i den nya spännande veckan jag pratat om och min mage pirrar konstant.
Så här ser den ut:

Måndag: Massa mys med min älskling - kanske tom ett glas rött.

Tisdag: Lägenhetsvisning i V. Hamnen på Sundspromenaden - sen är det dags för intervju i Danmark

Onsdag: Läkarbesök & jobb sen en efterlängtad träff med Ulla (Rebeccas mamma)på Lilla Torg.

Torsdag: Dags för den viktigaste lägenhetsvisningen - efter det är jag och älskling lediga en heldag tillsammans

Fredag: Min plan är att jag ska få svar på jobbintervju & lägenhetsvisningen...

Lördag: Lemongrass!!

Söndag: Fiske i Småbåtshamnen

Som sagt, det är iaf hur jag vill att den ska se ut...

I går promenerade jag & Tobbe i 3 timmar ut till Småbåtshamnen och omkring vårt framtida hem. Gud vad vackert! Jag saknar natur så himla mycket och vill så gärna bo vid havet. Avskyr att bo mitt i stan bland avgaser och pack. Snälla turen - var med oss nu....

1 kommentar:

Vikkan sa...

men var är Vikkan inplanerad?:)