lördag 13 juni 2009

Ikväll är det party!

I kväll är det paaartyyy! Är faktiskt så himla laddad - trots en krossad skalle (ok, det var jätte överdrivet). Jag jobbar nu till kl 16 och kl 17 ska vi träffas på Tobbes jobb. Sen får vi se vart kvällen bär - allt är ju tydligen en överraskning!
Väntar på att Gabbi ska komma till jobb, hon ska locka mitt hår. Gillar krull!

Och till ER som beskev mig så oehört fint - tusen tack! Orden värmde rejält kan jag berätta. Vickan jag är så glad att vi blivit så goda vänner, du är fan ta mej alltid lika glad! Gud, va fint du skrev Ekberg, dina ord betyder jätte mkt för mig.
Och Sarasnaran visst är det svårt; att tycka att man är bra som man är...

Ikväll ska det fotograferas för fulla muggar så imorgon lovar jag att lägga upp bildbevis på min fajt med köksluckan!

Inga kommentarer: