fredag 26 juni 2009

Jag är så glad!

Nu äntligen har jag fått ett jobb! Om Ni bara visste vilken lättnad det är för mig. Nu slapp jag att bli arbetslös!
På onsdag börjar jag på Erik Olsson Fastighetsförmedling, på deras kontor i Danmark. Det ser jag fram emot!

Jag och älskling var ju och tittade på vår drömlägenhet, tyvärr är vi nr 2 i kön och som det ser ut nu så har en annan man tackat ja. Vi håller tummarna på att han inte går igenom kreditupplysningen! ;-)
Annars har vi 2 liknande lägenheter vi ska titta på i samma område och då är vi ju först i kön! Så inom kort kommer vi att få flytta ut till vårt älskade Fridhem!

Nu verkar allt lösa sig bit efter bit och det känns underbart. En befrielse! Det har verkligen varit en tuff vinter, det vill jag lova.

I går var jag och Tobbe lediga tillsammans och vi spenderade hela dagen i stan. Efter mitt glädjande besked om nytt jobb firade vi på TGI Fridays. Jag gillar det stället. Vi satt och drack Strawberry daquries resp. Whisky sour kl två på förmiddagen:-) Supergod mat har dom också!

Imorgon fortsätter vi firandet med ett besök på Lemongrass.

3 kommentarer:

lina sa...

Grattis gumman!!:) fan va gutt.. kramar lina

Anonym sa...

Grattis till jobbet!

//Christina

Sarasnaran sa...

Jättegrattis!!!
Äntligen vänder det! =)