onsdag 24 juni 2009

Sveriges vackraste!



I går var det lägenhetsvisning i V Hamnen - snabbvisit i Danmark - jobb. Lägenheten hade en oslagbar utsikt men den var bara på 65 m2 så det kändes lite väl trångt. Plus att V Hamnen inte riktigt är där vi vill bo. Men imorrn däremot, då har vi en visning i ett område we would kill for!

I morse var det omplåstring hos läkarn, nu är det jobb och ikväll är det vin med Ulla på TGI Fridays! Ska bli så himla kul och äntligen få träffa henne igen.

I morgon har jag och Tobbe en heldag ledigt tillsammans som vi tänkte tillbringa på stranden. Längtar!

Jag har på senare tid blivit kass på att svara i telefon, förlåt mina vänner, det är inget personligt! Jag tycker bara det är så sjukt tråkigt att prata i telefon! Ska bättra mig på det - lovar!

I går var det äntligen premiär för Allsång på Skansen! Jag älskar det programmet Har följt det i många år! Cattie, minns du när vi satt i Mollys gamla 70-tals fåtöljer på Henrik Smithsgatan och sjöng med varje tisdag?

Måns är ju verkligen en favorit. Vilken utstrålning, karisma och talang. Han har en manlig röst - i like!

Jag och Tobbe satt och diskuterade vem som är Sveriges snyggaste kille resp tjej? Jag kan fan inte komma på vem som skulle vara den vackraste killen?! Tobbe gillar Marie Sernholt men vi är båda eniga om att hon inte är Sveriges vackraste. Sveriges vackraste kvinna är utan tvekan Carolina Gynning. Speciellt när hon är osminkad - shit vad snygg hon är då! Sen gillar jag Katrin Zytomierska och Emma Andersson.

Men hjälp mig, vem är Sveriges snyggaste man?

1 kommentar:

Cattie sa...

Ja du det var tider det sjukaste var att grannarna klagade på at vi var så högljudda...eller var de bara avundsjuka på våra fina sångröster....ring mig när du får tid saknar dig vännen kram