torsdag 11 juni 2009

Behöver Er hjälp!

Läkarn gick ok. Inte mycket till svar men det funkar ett tag iaf...
Idag har jag träffat Cahtarina över en lång fika på Lilla Torg. Det var jättetrevligt. Vi har samma åsikter gällande mycket och har många erfarenheter som vi kan dela med oss till varandra.
Visst är det underbart att umgås med människor som kan tillföra och lära en massa?

Sen besökte jag arbetsförmedlingen, fick en handledare som heter Urban och verkar vara sten cool. Hoppas han kan hjälpa mig!

Jag funderar på att utbilda mig medans jag ändå är arbetslös. Men kan inte komma på till vad? Är det någon som har ett förslag? Kollade lite runt på KY utbildningar som bara är 1 år långa, som advokatsekreterare, personalsekreterare el mäklarassistent. Vad tror Ni jag skulle passa som?

Sen skulle jag gärna vilja be Er vara ärliga mot mig och skriva ner sidor Ni tycker jag har som är dåliga el sidor jag bör arbeta med?
Känner att jag måste utvecklas och med en kille som ständigt säger hur underbar och bra jag är så är det inte lätt att inse sina svaga sidor! Självklart kan Ni vara anomyma. Hit me!

3 kommentarer:

Vikkan sa...

jaaa du Jess... denna lista kommer bli sååå lång. or not:)

för det första så ska du lyssna på Tobi. vet du varför? för han har rätt!

Är glad över att få ha dig som vän. du lyssnar, ger råd och är alltid en solstråle!

Lots of Love

/Vixxie

Anonym sa...

När jag tänker på dig min vän så tänker jag på en tjej med självdistans som inte tar sig själv på för stort allvar, som har en förmåga till själironi vilket leder till många härliga skratt. För humor är verkligen ett starkt drag hos dig och det är din självironi som kryddar upp det. Nu ville du ha lite feedback på mindre smikrande sidor men som sagt är det svårt att för personer utanför att bedömma dessa.
Starka åsikter är något som du har och kanske tycker jag inte man kan uttala sig om allt som man inte har upplevt än men kanske är det de som är tjusningen med dig samtidigt, att ha åsikter utan att egentligen inte ha en aning om verkligheten bakom dessa?! Gör kanske en intressant person?? Nä du Jessika det är mycket roligare att skriva positiva saker om någon som du ser även från tidigare kommentator och i vissa sammanhang kan våra svagheter vara våra styrkor...
Puss på dig/ Mari

Sarasnaran sa...

Hav självförtroende min vän.
Du är bra, precis som du är.
Kram!