måndag 22 september 2008

Vad är telefonnummret till himlen?

Det stoooora problemet med att vara tillsammans med en yngre kille, är nog hans ännu yngre ex. Wooow säger jag bara! Det tog liksom mig till en hel annan nivå, jag hamnade på gymnasiet igen. Orkar inte gå in på detaljer men jag hade tusan glömt hur mkt energi man kunde slösa på något som redan är förlorat...
Jag försöker ignorera allt som sägs och görs men det är som en ständigt surrande mygga som bara inte försvinner.
Idag är ännu en dag jag saknar min älskade vän. Dina kloka ord och dina goda råd. Ditt uppiggande skratt. Gud, vad är telefonnummret till himlen?
Sitter just nu och lyssnar på en låt som min älskade Becca sjunger. Lyssnar på den om och om igen. Och det känns så märkligt att veta att hon är borta men ändå kan jag höra hennes röst...
Miss you my Sipp.
Nu ringer Sara så nu ska jag avsluta mitt lilla inlägg:-) Puss och gonatt!

6 kommentarer:

Sara sa...

Rebecca måste ha varit väldigt glad för att ha dig som vän, för du är en väldigt underbar vän gumman. kraam

Anonym sa...

Hej gumman
Nej men va nu då, är det strul med din kille?? Ni har väl inte lämnat varann, el är det bara så att EX inte kan lämna er i fred.. Det är väl det sista som du behöver just nu känns det som..
Hoppas att du har det bra!!
Kramiz

Jess sa...

Nej, nej jag och pojkvännen har det underbart tillsammans - det är bara hans ex som inte kan ge upp med sitt löjliga skitsnack. Men jag försöker som sagt inte ta det till mig, finns andra saker jag har i tankarna nu, som betyder så mkt mer. tack för din omtanke, främling;-)

Anonym sa...

Hej Jessica!
Hittade hit genom facebook.
Jag är ledsen över vad som hände din vän. Världen är så orättvis.

Suttit o läst lite i din blogg, du skriver så himla bra. Läge o bli krönikör eller nåt kanske?

Kram från Conny din gamle klasshomie.

Anonym sa...

Snart är jag ingen främling, följer dig här dagligen!
Kramiz

Jess sa...

Conny min absoluta favvo klass homie!!;-) Gud vad glad jag blir att du läser och gillar min blogg. Ja det skulle vara en dröm att få skriva lite mer men jag har ingen aning om hur jag går tillväga...:-(

Hur mår du och familjen??
Kraaam