fredag 19 september 2008

Fredags babbel om allt & inget

Nu har vi äntligen bokat sthlms resan! Är så himla upprymd, är alltid så kul att komma upp till min gamla hemstad och få träffa alla! Tyvärr hinner man inte träffa alla på en helg.
Planen so far ser ut följande: Tåget avgår supertidigt på morgonen fr Malmö och vi är framme i Stockholm redan vid 10 tiden. Då tänkte vi gå i stan, shoppa & hänga på café hela dagen. Första natten sover vi hos min kära väninna Lina & hennes kille Jens. Vår plan är att käka på Koh Phangan, världens mysigaste och bästa Thai resturang! Tobbe kommer att dö när han kommer in där! Sen ska vi nog till Lina & Jens jobb, ta en drink och dra vidare ut i nattlivet.
På lördag blir det shopping för hela slanten, den natten har vi också bokat hotel, Nordic Sea Hotel -4 sjärnigt:-) Med Hästens säng:-) Ska bli mysigt. Sen har vi inte så mkt planerat där, ska träffa Tobbes kompis & hans flickvän och min kompis Kotten!
Längtar iaf jättemycket!
Tack för tipset förresten Lina! Snygga jeans och blusen var skitcool men jag är tveksam att jag kan bära upp den...?
Och Malin, tack för blogtipset, har inte satt mig helt in i den ännu, är lite för känsligt just nu då jag själv håller på att bearbeta min sorg. Men jag har smygläst och ska definitivt läsa hela fr början till slut. Till mina kära läsare; kolla blogglänkarna längst ner på sidan och klicka in på Daniel Edmans blogg. Handlar om en man som får veta att han har cancer och han skriver fr början in till det sista. Väldigt känsloladdad och man kan inte annat än att älska hans styrka & enorma positivitet.
Påminner väldigt mycket om min älskade Rebecca...
Nu är det iaf snart helg! Tjoooooo! Idag blir det hygge och imorgon blir det en heldag på stan! Min älskling ska hjälpa mig att hitta en jacka. Sen ska vi nog ut på kvällen. Hygge Hygge!

Inga kommentarer: