måndag 8 september 2008

Tjejer jag saknar er så!

Ja då satt man på sin stol på kontoret igen. Gud vad semestern sprang iväg! Men underbart var det:-D Min första kärleks semester och den kunde inte bli bättre. Hygge hygge hygge! Och vi är redan igång och planerar vår nästa:-)
I fredags firade vi 2 månader weeeeeooo, egentligen har vi träffats mkt längre än så, men det blev först officiellt för 2 månader kan man säga. Iallafall, vi lagade supergod middag tillsammans, drack rödvin & kollade på film. I lördags hade vi en överraskningsfest för en kompis till oss, det var jättetrevligt! En MASSA folk drösde in i vår lilla lya, och vi fick dåligt plats men det var mysigt.
I går var det söndag och det var faktiskt en underbar dag. Vi slöade mest i soffan hela dagen, men hade skitkul! På kvällen bowlade vi tillsammans med Sofie & Ali, gick mindre bra för mig kan jag ju berätta...
Ja det var väl i stort sett så min helg såg ut.
Jag hamnade i en liten svacka häromdagen, då det slog mig hur mkt jag saknar alla mina vänner...
Jag saknar Lina jättemkt, som bor i Sthlm. Henne blir man alltid så glad av att vara med, det händer alltid en hel massa omkring henne.Och något bättre på att ge mode tips- finns inte i denna värld;-) Jag saknar Kotten, som jag vet behöver mig nu och jag önskar verkligen jag kunde vara hos dig i Sthlm nu. Och Sara saknar jag en massa, trots att hon inte bor allt för långt ifrån mig så ses vi allt för sällan. Men på lördag blir det mys Kylle! :-) Jag saknar Louise, som jag har haft galet kul ihop med- men som jag nästan inte har någon kontakt med längre...:-( Och jag saknar min Rebecca något sjukt mkt - som just nu kämpar för sitt liv...Jag slutar aldrig tänka på dig min blomma och det gör så ont i mig att jag inte får vara nära dig nu.

Nu måste jag nog tyvärr återgå till mitt arbete, lovar att skriva mer SNART!

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig med gumman! Verkar som ni haft en grym semester = )

puss Lina