onsdag 17 september 2008

Ska jag behöva gå ut naken...?

Fy fan vad det är kallt! Vintern kommer tidigt i år märker jag. Imorse när jag gick till bussen, var det mörkt & ruggigt ute, och när jag väl kommer till Danmark så är det ju självklart problem med Meteron, så jag fick stå & frysa & vänta i en halvtimme innan skiten dök upp. Ååååååååha vad jag avskyr Danmark!!!!!
Över till något annat.
Jag shoppar väldigt ofta, och går i butiker ett par gånger i veckan. Men den senaste månaden har jag hittat nada. Det finns inget jag vill köpa. Modet är suger just nu!
Så nu behöver jag Er hjälp där ute.
Jag ska ut i helgen ( måste visa upp mitt nya Restylane ansikte!) och måste då självklart köpa en ny outfit. Men jag har inga ideér. Nu har jag mest gått i färglada klänningar den här sommaren och älskar ju gå ut i klänning, men jag är alltså inte så förtjust i dem här tjocka ylle vinterklänningarna. So please help me! Jag är öppen för alla förslag.* Hoppas speciellt på att mode gurun Lina Skoglund läser detta och kastar iväg ett tips till mig*

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart jag tittar in här! = ) ...Har blivit helt besatt av ett par byxor från Acne, de har också en sjukt snygg blus som ger lite cirkuskänsla över det hela, men blir coolt med en neutral jacka, typ en svart trenchcoat eller skinnpajjen! kolla länkarna:

http://www.acnestudios.com/collection?pId=133&lId=1228

http://www.acnestudios.com/collection?pId=133&lId=1240

http://www.acnestudios.com/collection?pId=133&lId=1206

vad tycks?

Kram Lina

Anonym sa...

Hej gumman!!
Läste du hela kvällen igår? Men visst är den gripande!
Kramiz