tisdag 30 september 2008

Håkan kråkan

Var det någon som såg premiären av tv-programmet "Färjan" igår?
Ni som är lite äldre som jag kanske la märke till att det var Håkan från "Baren" som var med?
Lite sorligt att han fortfarande är bartender, gissar på att mannen är 40 år gammal.
Men jag måste erkänna något. Ni vet dem tjejerna som älskar bartenders, speciellt Grabbarna Grus typen av bartenders? Jag har varit en av dem. Usch....tragiskt.
Iallafall, jag gillade programmet, älskar ju alla sådana typ av dokumentärer. Kommer nog fortsätta se ett par avsnitt, samtidigt som jag gömmer mitt ansikte i händerna av skam för dem som medverkar...

Idag är det tråktisdag och jag råkade ta sovmorgon... igen. Nåja, imorgon är sista dagen den här veckan sen är jag och baby lediga!
Måste knockla vidare.

Inga kommentarer: