torsdag 25 september 2008

Money for my words

Idag tog jag en lien sovmorgon på sisådär 3 timmar - vilket jag surt ångrar här nu.

Jag har förresten glömt berätta om mitt lilla Restylane besök? Taggad och upprymd som jag var traskade jag upp där, men till min stora förvåning fick jag veta att jag hade för få & för små linjer!
Det var med stor besvikelse men samtidigt en gnutta av tillfredställelse jag gick där i från. Med en mirakel kräm i väskan. Och 550 kr fattigare på kortet.

Jag har gjort en liten inköpslista på vad som ska inhandlas här de närmsta veckorna.
* En brun stor hand väska av något slag. Har Zara i tankarna men vi får se.
* Ett brunt stort bälte till min klädsel inför Rebeccas Farväl.
* Ett par bruna "säckiga" stövlar
* En oversize kavaj
* En jävligt snygg vinter jacka

Detta ska inhandlas på söndag, då vi ska med Tobbes föräldrar till Nova. Och vissa saker i Stockholm. Weeee!
Jag absolut älskar att shoppa. Det är nästan lite sorligt att säga men det är nog mitt största intresse.
Ett av mina ex, som var lite äldre än mig, sa en gång att: Allt jag bryr mig om är att shoppa och hur jag ser ut! Jag minns att jag blev jätteledsen. Och det är inte ALLT jag bryr mig om, men det är fan en jävligt stor del.

Sen älskar jag att skriva. Önskar att jag fick tillbringa så mycket mer tid med att skriva. Och få betalt för det.
Fast lite så är det nu. Jag skriver i min blogg. På Telias tid. Och får därför lön av Telia.

Inga kommentarer: