måndag 29 september 2008

Hata måndagar & Victoria Beckham!







Fy fan vad kallt det är! Måndag morgon. Ångest. Har iaf haft en fantastisk helg - trots att min älskling jobbat. Hela lördagen spenderade jag i Höör tillsammans med Sara & Benjamin! Vi hade det jätte mysigt och Benjamin var så go´& glad hela tiden:-) Jag älskar att umgås med Sara. Vi har så mycket att prata om och hon är verkligen en smart och vettig tjej!


I söndags var Tobbe ledig och vi hade en helt fantastisk dag ihop. Vi var på Nova & shoppade lite, sen åkte vi och stor handlade mat och sen var vi hemma hos hans föräldrar & farmor och käkade middag. Mys heeeela dagen & natten:-D


Och jag har fått avklarat lite på min lisa nu; Brun väska, bruna boots, brunt bälte är köpt. Och sen slank det ner ett par baggy chinos & en klänning med.


Men så sitter man nu här. På kontoret. Hata, hata, hata. Jag säger bara en sak: Trevliga arbetskamrater betyder ALLT!


I eftermiddag ska jag möta upp Tobbe här i Kph, så ska vi gå i stan lite. Om vädret tillåter.


En annan sak innan jag avslutar. Läste om den charmösa, hemska Victoria Beckham i Metro idag. Hon ska försöka vara sååå jääävla trendig hela tiden utan att hon förstår hur patetiskt det är att köpa ALLT som är nytt & trendigt - speciellt när det ser för jävligt ut! Nu visar dem en bild på henne i Metro, iklädd klacklösa stövlar. Alltså helt ärligt. Vem köper ett par så groteska, obekväma stövlar för 22 000 kr? Victoria fucking Beckham såklart!

Inga kommentarer: