måndag 10 augusti 2009

Till en trogen läsare

Detta är ett inlägg skrivet av mig & Tobias tillägnat en väldigt trogen läsare.

Det tog ca 15 min från att mitt förra inlägg publicerats till att djungeltelegrafen hade läst min blogg och lagt sig i vad som hände på vår kräftskiva. Hade du engagerat dig mer i dina egna vänners liv än vad du engagerar dig i oss, hade du även vetat att han är singel & har rätt till att göra vad han vill.
Vi kan inte förbjuda dig att läsa eftersom det här är en offentlig blogg men vi vill åtminstone ge dig ett råd; all tid du lägger ner på att följa vår vardag här inne - lägg ner den på något som rör dig själv i stället.
Klart att jag är smickrad att du fastnat för just min blogg (även om vi förstår att det är Tobbe som intresserar mest) men när du börjar skapa dramatik för något du inte har med att göra går du för långt.
Du sänker dig själv mer & mer med att visa att du inte kan gå vidare med ditt liv.
Du försöker framstå som ett offer inför Tobias familj där du försvarar dig själv med att säga att du har bättre saker för dig än att kommentera/läsa min blogg. Men du har inte bättre saker för dig. Det har du återigen bevisat. Vi önskar att vi inte behövde skriva det här inlägget men efter antal upprepningar har vi faktiskt fått nog. //MVH Jess & Tobbe

Inga kommentarer: