söndag 23 augusti 2009

Lovely weekend

Jättebakis & jättetrött. Jag börjar med gårdagen:

Mötte upp Cath & vi gick och hälsade på Rebecca, tog en promenad på minneslunden och i Limhamn, vi hade ett jättetrevligt samtal. Vi har så många likheter jag och Cath.
Sedan mötte jag upp Lina i Limhan och vi åkte in till stan där vi drev omkring mest hela dagen. Karin och Johan hängde på också. Det var en mysig lugn ledig dag!

På kvällen gick jag, Tobbe & Cath och käkade på Indian Curry Hut på möllan. Ett litet skabbigt hak med Malmös bästa indisk mat! Ganska snart tröttnade vi på Möllan, man känner sig inte så hemma i den stadsdelen. Vi drog till Lilla Torg och fortsatte att fira att Cath fått ett nytt jobb på VOLVO i Dubai! Tråkigt nog innebär det att hon lämnar mig och Sverige redan på torsdag:-(
Simon mötte upp oss på Lilla Torg, vi var ett väldigt trevligt litet gäng. Jag har bara träffat Simon ett par gånger men han är superkul!
Jag och baby valde iallafall att dra oss hemåt vid 02.30.
Söndagen.
Klockan ringde 08.00 då var det dags att gå till loppisen på Drottningtorget. Inom loppet på en minut, innan vi ens hann sätta upp bordet ,var vi omringade av gamar som rotade i våra lådor! Det var heeelt sjukt! Jag fick lite panik och tyvärr blev kläder även stulna.
Men på 3 timmar lyckades vi skrapa i hop 1500kr så vi är nöjda.
Nu har jag och baby legat och myst tillsammans , är så himla trötta!

Inga kommentarer: